רגעי הכרעה: האדמו"ר מויז'ניץ נועד עם מרן הגרמ"ה הירש

נתי קאליש No Comments on רגעי הכרעה: האדמו"ר מויז'ניץ נועד עם מרן הגרמ"ה הירש

לקראת פרישה מהקואליציה? מרן האדמו"ר מויז'ניץ עלה למעונו של מרן הגרמ"ה הירש לתאם מהלכים בין אגודת ישראל לדגל התורה בנושא חוק הגיוס. גורמים המעורים בפרטי השיחה מסרו כי נושא פירוק הממשלה עלה על השולחן

צילום: ללא קרדיט
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הוראת בג"ץ להפסיק את תקצוב הישיבות והכוללים, מרן האדמו"ר מויז'ניץ עלה בשעה האחרונה למעונו של מרן הגאון רבי משה הילל הירש, על מנת לתאם מהלכים בין אגודת ישראל לדגל התורה בעניין המצב החדש שנוצר.

גורמים המעורים בפרטים מסרו כי בפגישה בין האדמו"ר לראש הישיבה סוכם על נקיטת צעדים משמעותיים עקב המצב החדש שנוצר, ואף נושא פירוק הממשלה עלה השולחן.

בעת עריכת הטיש ביום השבת, אמר מרן האדמו"ר כי "אנחנו צריכים לדעת שאנו לא מתכופפים. אבי זצ"ל היה קנאי, יש קנאות שאחרים אומרים כי קנא לד' כמו שאמר תמיד "פשרות יש רק בני ממונות ולא בדני אדם" אין פשרות".

אמש, אמר מרן הגרמ"ה הירש על חוק הגיוס: "מה שקרה בסוף השבוע שביטלו לגמרי את הזכות שלנו ללמוד תורה בארץ ישראל לעת עתה…. יש סוג שהם ממש רשעים, שלא אכפת להם בכלל מהשווה בשווה. הם שונאים את הדת. שונאים את התורה. שונאים את הבן תורה… רואים איך שהם הגיבו לכל מיני הצעות מאנשים שלהם אפילו. זה היה רק בגלל שנאה. נגדנו. שנאת הדת. שנאת התורה. ושנאת הבני תורה. הם רוצים להרחיב אותנו ואנחנו נצטרך לעמוד נגדם. ויהיה מסירות נפש. מקווה שלא נגיע לזה. אבל יכול להיות מאוד שנגיע למסירות נפש שנצטרך לעמוד נגדם. וזה עכשיו לא הזמן לפרט".



0 תגובות